spot_img

Saveti za radni prostor prilagođen zaposlenima

Date:

Share:

Ako pogledate kancelarije nekih od najvećih kompanija kao što su Google i Facebook, videćete da one stavljaju naglasak na udobnost i sreću zaposlenih. Razlog za to je taj što su shvatili da su zaposleni njihova najvrednija imovina i pobrinuli su se da rade u zdravom radnom okruženju.

Bez obzira na veličinu posla koji vodite, ovo bi trebalo da važi i za vas. Kreiranje radnog prostora prilagođenog zaposlenima može vam pomoći da povećate produktivnost vaših zaposlenih i da ne morate da brinete o zadržavanju zaposlenih. U nastavku je pet saveta za to.

PODSTICATI ZDRAVU DJELU

Sa toliko informacija dostupnih na mreži, većina nas je svesna činjenice da pridržavanje zdrave ishrane može uticati na našu produktivnost i fizičko stanje. Međutim, ljudi su i dalje lenji da dobro jedu, posebno kada ima posla koji mora da se obavi.

Ako želite da stvorite radni prostor prilagođen zaposlenima, pomoć vašem osoblju da diverzifikuje svoju ishranu je savršen način za početak. Uradite to i ne samo da će se osećati bolje na poslu, već će i ostati zdravi, što će rezultirati manjim brojem bolovanja.

Snabdejte ih proizvodima koji poboljšavaju funkcije mozga i isporučuju vitamine tako što ćete, na primer, obezbediti pomorandže i zeleni čaj.

UKRASITE ZELENIM

Većina modernih kancelarija uključuje neku vrstu zelenila iz različitih razloga. Pre svega, biljke u saksiji kao što su Dracaena i Peace Lili mogu dodati stil čak i najdosadnijim kancelarijama. Dostupne su još više šarenih opcija i sve je u odabiru pravih biljaka u saksiji za vašu kancelariju.

Pored dodavanja izgleda kancelariji, zelenilo takođe može pomoći da vazduh u njoj bude što čistiji.

Na kraju, ali ne i najmanje važno, ukrašavanje biljkama je takođe odličan način za borbu protiv buke koja sprečava vaše zaposlene da budu produktivni koliko mogu.

DRŽATI GA ČISTIM

Nema potrebe reći da neuredna kancelarija nije baš ono što zaposleni žele kada je u pitanju njihov radni prostor. Ako ne održavate svoju kancelariju čistom, videćete da vaši članovi osoblja postaju neproduktivni i nezadovoljni svojim radnim prostorom.

Da bi vaša kancelarija bila čista i uredna, pokušajte da eliminišete nered i ne dozvolite da smeće samo stoji na stolovima u kancelariji vaše kompanije. Takođe, razmislite o nabavci sanitarnih kanti i osigurajte da održavate najviši nivo higijene u svojim toaletima.

DIZAJNIRAJ SOBU

Redovne pauze mogu sprečiti zamor pri odlučivanju i povećati kreativnost. Ipak, ovo funkcioniše samo kada vaši zaposleni provode pauze van svoje radne stanice i ne listaju svoje feedove društvenih medija. Savršen način da njihove pauze budu efikasnije je da dizajnirate sobu za odmor.

Ako imate dovoljno prostora u svojoj kancelariji, sve što treba da uradite je da dizajnirate prostoriju u kojoj mogu da dobiju svu udobnost koja im je potrebna i da komuniciraju sa saradnicima. Većina soba za odmor uključuje stvari kao što su televizori sa velikim ekranom, konzole za igre, pa čak i stolovi za ping pong.

UKLJUČITE SVOJ BREND

Čuli smo toliko o brendiranim kancelarijama, ali da li dizajniranje jedne utiče na vaše zaposlene? Odgovor je da. Osim što vam pomažu da kreirate svoj identitet brenda, brendirane kancelarije služe i da motivišu zaposlene da ulože više truda u svoj posao.

Takođe, brendirane kancelarije stvaraju osećaj jedinstva jer svi u vašem timu mogu da vide na kojim zajedničkim ciljevima rade. Najbolji deo toga je što dizajniranje brendirane kancelarije nije teško. Samo se uverite da koristite boje svog brenda i stavite logo svoje kompanije na sve što možete.

NAD VAMA

Dizajniranje radnog prostora prilagođenog zaposlenima nije teško i uz samo malo truda trebalo bi da budete u mogućnosti da stvorite bolju atmosferu u svojoj kancelariji. Pratite pet saveta obuhvaćenih u ovom postu i ubrzo ćete početi da vidite rezultate.

━ slični članci

Rad za kompjuterom – Kako sprečiti pojavu bolova u vratnoj i lumbalnoj regiji?

Mnogi ljudi provode značajnu količinu vremena sedeći za radnim stolom, bilo da rade od kuće ili u kancelariji. U stvari, svaki četvrti Srbin sedi...

Saveti Za Uređenje Enterijera Poslovnog Prostora

Bilo da ste vlasnik određene firme, ili samo jedan od njenih zaposlenih, u interesu vam je da ta firma posluje dobro i da svi...

Kako Da Saznate Čiji Je Broj Telefona Koji Vas Zove?

Da li ste se ikada pitali kako saznati čiji je broj mobilnog telefona koji vas poziva, ako nemate taj broj u imeniku? Kada primite...

Marketinški Alati i Trendovi Koji Će Vam Pomoći Pri Prodaji Nekretnine

Gledajući na izazove iz proteklih godina, vreme je da se napokon fokusiramo na ono što je pred nama. Sa vrhunskim stručnjacima za nekretnine koji...

Šta su povraćaji sredstava i kako se nositi sa njima?

Povrat sredstava je jednostavno sporna transakcija. To se dešava kada vlasnik kreditne kartice kontaktira svoju banku koja je izdala i traži povraćaj sredstava. Većina kupaca smatra povraćaj sredstava kao poslednje sredstvo u slučaju spora koji ne mogu da reše direktno sa trgovcem.
spot_img