spot_img

Saveti za marketing društvenih mreža koji će povećati vaš profit

Date:

Share:

S obzirom da preko 4 milijardi ljudi (više od polovine svetske populacije) svakodnevno koristi društvene mreže, nije iznenađenje da 73% marketinških stručnjaka veruje da su upravo ovi alati ključni u njihovoj poslovnoj strategiji. Dakle, šta je zapravo marketing društvenih mreža?

Marketing na društvenim mrežama predstavlja upotrebu ovih platformi koje pomažu kompanijama i brendovima da se povežu sa klijentima, a sve u cilju izgradnje i promocije vašeg brenda, povećanja prihoda i angažovanja i povećanja posetilaca na sajtovima. Ovo uključuje kreiranje privlačnog sadržaja na vašim nalozima, povezivanje sa pratiocima, analizu podataka i rezultata i postavljanje oglasa na društvenim mrežama. Najpopularnije platforme trenutno su Facebook, Instagram, Tvitter, LinkedIn, Pinterest, TikTok, YouTube i Snapchat.

Hajde da vidimo na koje sve načine društvene mreže mogu da uvećaju vaš profit.

Povećajte svest o brendu

Bez obzira da li ste vlasnik manjeg biznisa ili imate veliku kompaniju, društvene mreže će gotovo sigurno imati uticaja na vaše poslovanje. Jedan od najvažnijih razloga zbog čega bi trebalo da koristite društvene mreže je povećanje svesti o brendu. Prema nekim navodima, 37% kupaca svedoče da su im društvene mreže služile kao najznačajniji izvor inspiracije za svoje kupovine. Ovo direktno dovodi do povećanja svest što utiče na broj potencijalnih klijenata.

Povećajte svest o brendu

Uspostavljanjem prisustva vašeg brenda na društvenim mrežama, omogućavate vašim potencijalnim kupcima da lakše pronađu i saznaju više o vašem proizvodu ili usluzi. Čak i ako odmah ne kupe nešto, ako su upoznati sa vašim brendom, veća je verovatnoća da će to učiniti kasnije.

Pretvorite kupce u glavne marketere

Ne morate se uvek oslanjati na influensere ako želite da promovišete svoje usluge ili proizvode. Možete kreirati program lojalnosti ili preporuke i navesti svoje postojeće kupce da postanu efikasni zagovornici brenda nudeći im besplatnu robu i popuste.

97% kupaca se složilo da su izjave kupaca i preporuke kolega najpouzdaniji tip sadržaja i nešto čime se rukovode pre nego što kupe određeni proizvod.

Kreirajte vredan sadržaj da biste privukli potencijalne kupce

Kompanije mogu dobiti korisne informacije o interesovanjima i ponašanju svojih kupaca, kao i o tome kako oni koriste određene proizvode ili usluge, kada integrišu društvene medije u svoj sistem upravljanja.

Kao rezultat toga, kompanije mogu personalizovati iskustva kupaca do nivoa individualnosti koji svaki kupac zaslužuje. Ovo je odlična strategija za povećanje lojalnosti i zadržavanja klijenta. Društvene mreže su odlična platforma za biznise koji žele svojoj publici da pruže vredan sadržaj. Ovaj sadržaj bi trebao da bude privlačan i dovoljno uverljiv da ubedi klijente da obave kupovinu.

Oglašavanje na društvenim mrežama

Čak i ako ste otkrili idealnu društvenu mrežu za privlačenje određene publike, vaši marketinški napori mogu propasti ako publika ne čuje za vas. Ulaganje u oglašavanje na društvenim mrežama će osigurati da ljudi primete vaš brend. 82% kompanija i biznisa tvrdi da su njihove aktivnosti na društvenim mrežama dovele do veće prodaje. Svaka platforma vam daje izbor da pokrenete oglašavanje ili promovišete svoj sadržaj. Ovo će povećati vidljivost vašeg brenda među relevantnom publikom, što će onda povećati vaše šanse da ostvarite prodaju putem društvenih mreža. Trenutno je jako popularno oglašavanje na Instagramu i na Fejsbuku.

Podstičite organski angažman i pružite efikasnu korisničku podršku

72% korisnika se oseća više povezanim sa brendom kada zaposleni koriste društvene mreže za razmenu informacija. Korišćenje društvenih mreža za prodaju može pomoći u podsticanju stvarnih veza i angažovanja. Takođe možete da koristite društvene mreže da biste pružili korisničku podršku—ovo će vam pomoći da poboljšate celokupno iskustvo vaših potencijalnih klijenata ili kupaca sa vašim brendom.

društvene mreže

Ljudi će težiti više da podrže vaš brend kada imaju prijatno iskustvo sa vama. Odličan odnos između vas i vaše ciljne publike učiniće da se osećaju kao da vas poznaju. Ovo im pruža osećaj sigurnosti i podstaći ih da kupuju od vas umesto od nekog drugog.

Koristite društvene mreže da privučete saobraćaj na vaš sajt

Iako bi fokus vaše marketing strategije trebao da bude na angažovanju, odnosima i zabavi, takođe možete da koristite svoje platforme društvenih mreža da privučete posetioce na svoju glavnu veb-sajt stranicu. Vaš sajt je vaš ključni prodajni alat, tako da usmeravanje posetilaca sa društvenih mreža na odredišnu stranicu koja je fokusirana na konverziju može pomoći da se potencijalni klijenti integrišu u prodajni tok.

Statistike pokazuju da 93% kompanija i biznisa sa nalozima na društvenim mrežama kažu da njihovi napori na društvenim mrežama pomažu u povećanju saobraćaja na njihovim veb-sajtovima.

━ slični članci

Primena lasera u medicini i kozmetičkim tretmanima

Laserska tehnologija se koristi u medicini i kozmetici već nekoliko decenija. Zbog svoje preciznosti, brzine i bezbednosti, laseri su postali popularni u lečenju raznih...

Kakav uticaj dugo sedenje ima na zdravlje bubrega?

Sedenje je deo svakodnevnice mnogih ljudi, ali dugo sedenje može ostaviti negativan uticaj na naše zdravlje. Jedan od organa koji je posebno osetljiv na...

Šta predstavlja sistem menadžmenta bezbednošću informacija?

Sistem upravljanja bezbednošću informacija ili ISMS je okvir politika, procedura i kontrola koje organizacija koristi kako bi zaštitila svoje podatke od raznih pretnji i...

Rad za kompjuterom – Kako sprečiti pojavu bolova u vratnoj i lumbalnoj regiji?

Mnogi ljudi provode značajnu količinu vremena sedeći za radnim stolom, bilo da rade od kuće ili u kancelariji. U stvari, svaki četvrti Srbin sedi...

Saveti Za Uređenje Enterijera Poslovnog Prostora

Bilo da ste vlasnik određene firme, ili samo jedan od njenih zaposlenih, u interesu vam je da ta firma posluje dobro i da svi...
spot_img