spot_img

Marketinški Alati i Trendovi Koji Će Vam Pomoći Pri Prodaji Nekretnine

Date:

Share:

Gledajući na izazove iz proteklih godina, vreme je da se napokon fokusiramo na ono što je pred nama. Sa vrhunskim stručnjacima za nekretnine koji predviđaju oporavak nakon pandemije, nikada nije bilo bolje vreme za analizu vaše poslovne strategije i planiranje za naredne mesece.

Ali na koji način napraviti dobru strategiju, koje alate odabrati, čije savete poslušati da bi vasa strategija poslovanja (kupovina ili prodaja nekretnina u Novom Sadu) bila uspešna? To je upravo ono čime ćemo se baviti u današnjem članku!

Naš cilj je da prođemo kroz sve alate i porazgovaramo o njihovim prednostima i manama, tako da na kraju možete sami da izaberete onaj koji će najviše pomoći da realizujete svoje planove.

Projektni menadžment – Trello

U industriji nekretnina postoji mnogo pokretnih delova posebno kada govorimo o timovima, a vaš posao kao vođe time je da sve sinhronizujete. Trello vam pomaže da efikasno upravljate zadacima koristeći sistem koji je sličan Kanban tabli. Kanban je u suštini jednostavan, vizuelni način za praćenje rada u toku i identifikovanje uskih grla u sistemu.

Projektni menadžment

Koristeći strukturu ploče, možete na prvi pogled videti strukturu projekata, koje su faze za svaki deo projekta i kroz koji put zadatak mora da prođe. Ova podela zadataka na faze je posebno neophodna za produktivnost.

Trello-ova standardna cena je 10 USD mesečno, koja se naplaćuje godišnje. Postoji i besplatan paket koji je odličan za snalaženje u aplikaciji.

Bilo da ste u timskom ili individualnom okruženju, pokušajte da ograničite broj projekata na kojima radite u isto vreme.

Spoljni saradnici – BoxBrownie

Fotografije od 360 stepeni u nekretninama su postale norma. Možete kupiti kameru visoke rezolucije od 360 stepeni za manje od 30.000 dinara. Ovaj princip je efikasan zato što ljudi vole impresivan sadržaj. BoxBrownie ima mnoštvo stručnjaka za fotografiju koji vam mogu pomoći u finom podešavanju vaših 360 stepeni fotografija.

Za agente nekretnina, oni nude CGI rendere i poboljšanja fotografija uključujući virtuelno postavljanje, uklanjanje neželjenog nereda i pretvaranje fotografija imovine iz dana u noć. BoxBrownie je na ovoj listi zbog svojih virtuelnih usluga za postavljanje, koje vam omogućavaju da koristite vrhunsku kućnu scenu kako biste stvorili pravi utisak.

Cene su po projektu. Redovna poboljšanja slike koštaju 1,6 USD, dok konvertovanje iz dana u noć košta 4 USD. Možete da uradite virtuelno postavljanje po ceni od 32 USD po projektu i potpuno virtuelno renoviranje od 24 USD do 172 USD, u zavisnosti od složenosti.

Fotografije od 360 stepeni

Kada snimate fotografiju od 360°, želite da pokažete oblast ili sobu sa mnogo zanimljivih karakteristika, s obzirom na to da će gledalac želeti da istražuje celu sliku.

Generisanje potencijalnih kupaca i automatizacija marketinga – GetResponse

Osim što je prepoznat kao lider u marketingu putem e-pošte i što je sveobuhvatan softver za onlajn marketing, GetResponse vam služi kao vrhunski softver za generisanje potencijalnih klijenata.

GetResponse sadrži mnoge alate za generisanje potencijalnih klijenata, uključujući široku lepezu šablona odredišne stranice, ćaskanja uživo, automatizaciju marketinga, tokove konverzije i webinar-e. Takođe možete da pokrenete Facebook i Google oglase direktno sa GetResponse-a, pa čak i da napravite web lokaciju za svoj posao sa nekretninama. Ovo znatno olakšava izgradnju snažnog prisustva na mreži i ciljanje prilagođene publike.

Postoji besplatan plan koji dolazi sa besplatnim kreatorom web lokacija, odredišnim stranicama i osnovnim funkcijama email marketinga. Njegovi plaćeni planovi počinju od 15 USD mesečno za osnovni plan koji sadrži još više funkcija koje će vam pomoći da automatizujete svoju komunikaciju putem automatskih odgovora, integracija ili plaćenih oglasa.

Koristite bodovanje potencijalnih klijenata da biste identifikovali koji potencijalni klijenti zahtevaju više pažnje od strane vašeg marketinškog tima.

Menadžment odnosa sa kupcima – Contactually

U vlasništvu kompanije Compass, Contactually je CRM posebno napravljen za agente za nekretnine. Ima impresivnu funkciju preporuke koja vas podstiče da nastavite da komunicirate sa klijentima, podstičući preporuke. Podesite svoju bazu podataka klijenata, e-poruke i organizujte dnevne zadatke prema prioritetima unutar aplikacije.

Postoji 14 dana besplatnog probnog perioda. Takođe možete početi sa profesionalnim planom od 69 dolara mesečno.

Nastavite sa novim kontaktima što je pre moguće kako biste osigurali buduće poslovne prilike.

Chatbots – Chatfuel

Kada nemate budžet za AI bot platformu kao što je AISA Holmes, želite da netehnički Chatbot komunicira sa vašom publikom/potencijalnim korisnicima. Chatfuel radi prvenstveno sa WordPress-om ili Facebook messenger-om. Svaki potencijalni klijent sa kojim komunicira može se ponovo angažovati, tj. možete im emitovati, zakazivati ili slati poruke odmah ili kao sledeću sekvencu. Ovo je odlično kada se potencijalni klijenti obaveštavaju o novim oglasima na tržištu.

Chatbots

Postoji Free Forever plan za bot-a sa osnovnim funkcijama. Besplatni plan je ograničen na 1.000 pretplatnika messenger – a. Premium cene počinju od 15 USD mesečno za potpuno opremljenog chatbot-a.

Napravite svoje chatbot-ove brže pomoću šablona. Bilo da kvalifikujete potencijalne klijente ili pratite postojeće klijente, prilagodite i izaberite elemente koji najbolje funkcionišu za vaš krajnji cilj.

Vizuelni marketing –  Canva

Canva radi skoro sve: uređivanje slika, dizajn banera, brošure, grafike društvenih medija, razglednice, biltene, prezentacije, isecanje fotografija, video zapise na društvenim mrežama i uređivanje videa. Možete imati visokokvalitetne grafike profesionalnog izgleda za nekoliko minuta bez ikakve obuke. Canva je na ovoj listi jer je verovatno najprikladniji alat za grafički dizajn.

Canva je besplatna za sve. Canva Pro (idealno za brendove) košta 9,95 USD godišnje i 12,95 USD kada se naplaćuje mesečno. Dok besplatni paket ima 8.000+ šablona, profesionalni paket dolazi sa 60.000+ šablona. Takođe možete kreirati komplet za brend (važno za kreiranje doslednog vizuelnog identiteta).

Boja je sastavni deo svakog dizajna. Određene nijanse mogu izazvati različite emocije. Želite da ih pažljivo odaberete i koristite komplementarne boje da biste stvorili ravnotežu u svom dizajnu. Ova velika lista ideja za kombinaciju boja bi trebala biti zgodna.

Alati za društvene mreže za agente nekretnina – Hootsuite

Hootsuite je aplikacija napravljena za zakazivanje vaših objava na društvenim mrežama na svim vašim profilima – bilo da se radi o Facebook-u, Twitter-u, LinkedIn-u ili drugim.

Prednost korišćenja Hootsuite-a je što možete planirati svoje objave daleko unapred. Kreiranje kalendara za promociju sadržaja omogućava vam da sve završite u jednom velikom naletu, a zatim se fokusirate na svoj drugi posao.

Takođe možete postaviti smernice i delegirati svoj rad menadžeru društvenih medija. Koristeći Hootsuite, dozvoljeno vam je do 3 besplatna profila. Nakon toga plaćate premijum verziju.

━ slični članci

Rad za kompjuterom – Kako sprečiti pojavu bolova u vratnoj i lumbalnoj regiji?

Mnogi ljudi provode značajnu količinu vremena sedeći za radnim stolom, bilo da rade od kuće ili u kancelariji. U stvari, svaki četvrti Srbin sedi...

Saveti Za Uređenje Enterijera Poslovnog Prostora

Bilo da ste vlasnik određene firme, ili samo jedan od njenih zaposlenih, u interesu vam je da ta firma posluje dobro i da svi...

Kako Da Saznate Čiji Je Broj Telefona Koji Vas Zove?

Da li ste se ikada pitali kako saznati čiji je broj mobilnog telefona koji vas poziva, ako nemate taj broj u imeniku? Kada primite...

Šta su povraćaji sredstava i kako se nositi sa njima?

Povrat sredstava je jednostavno sporna transakcija. To se dešava kada vlasnik kreditne kartice kontaktira svoju banku koja je izdala i traži povraćaj sredstava. Većina kupaca smatra povraćaj sredstava kao poslednje sredstvo u slučaju spora koji ne mogu da reše direktno sa trgovcem.

4 neverovatna trenda koji oblikuju pametne gradove

Tehnologija napreduje velikom brzinom i gradovi postaju sve pametniji i pametniji. Bilo da novi trendovi uključuju izbacivanje nekih zastarelih rešenja ili uvođenje novih aktivnosti i pametnih uređaja, nema sumnje da će moderni gradovi izgledati potpuno drugačije u 2019. nego ranije.
spot_img